Alla inlägg under november 2015

Av Doktor Stofil - 28 november 2015 08:52

En ung man ville köpa en present till sin nya flickvän på hennes födelsedag.

Efter som de inte känt varandra särskilt länge, bestämde han sig efter noggrant övervägande för att ett par handskar borde vara det rätta, romantiskt men inte för personligt.

I sällskap med sin flickväns syster, gick han så till NK och köpte ett par vita handskar.

När hon ändå var där köpte systern ett par trosor till sig själv.

Under inslagningen av varorna, förväxlade affärsbiträdet dem så att systern fick handskarna och den unga mannen fick trosorna.

Utan att kontrollera innehållet sände den unge mannen gåvan till sin flickvän med följande rader:

"Jag valde dessa då jag märkte att du vanligtvis inte brukar ha några på dig när vi går ut på kvällarna."

Hade det inte varit för din syster skulle jag valt den längre modellen med knappar, men hon bär den korta som är enklare att ta av.

Dessa är i en delikat nyans men damen jag köpte dem från visade mig det par hon själv burit de senaste tre veckorna och de var obetydligt nedsmutsade.

Jag fick henne att prova på dina och de passade henne utmärkt.

Jag önskar att jag kunde vara där för att sätta på dem på dig för första gången, då det tveklöst kommer att vara andra händer som kommer i kontakt med dem innan jag får chans att träffa dig igen.

Kom ihåg att blåsa luft i dem innan du tar av dig dem och lägger undan dem, eftersom de av naturliga skäl kommer att bli fuktiga under användandet.

Tänk på hur många gånger jag kommer att kyssa dem under året.

Jag hoppas att du kommer ha dem på för mig på fredag kväll.

PS: Senaste mode är att bära dem nedvikta med lite päls synligt."

Av Doktor Stofil - 25 november 2015 08:28

Why does your gynaecologist leave the room when you get undressed?

Why can't women put on mascara with their mouth closed?

Why is it called Alcoholics Anonymous when the first thing you do is stand up and say, 'My name is Peter and I am an alcoholic'?

Why are they called stairs inside but steps outside?

Why is there a light in the fridge and not in the freezer?

Why does mineral water that 'has trickled through mountains for centuries have a 'use by' date?

Why do toasters always have a setting that burns the toast to a horrible crisp no one would eat?

Is French kissing in France just called kissing?

Who was the first person to look at a cow and say, 'I think I'llsqueeze these dangly things here and drink whatever comes out'?

What do people in China call their good quality plates?

What do you call male ballerinas?

Why is a person that handles your money called a 'Broker'?

If quizzes are quizzical, what are tests?

Why is it that when someone tells you that there are over a billion stars in the universe, you believe them, but if they tell you there is wet paint somewhere, you have to touch it to make sure.

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 19:01

En busschaufför kör en buss fullastad med pensionärer längs en motorväg när en gammal dam kommer fram och knackar honom på axeln.

Hon erbjuder honom en hand full med jordnötter, vilken han tacksamt äter upp.

Efter ca. 15 minuter kommer hon återigen och knackar honom på axeln, och hon ger honom ännu en näve jordnötter.

Hon upprepar det här åtta gånger.

När hon kommer för nionde gången frågar han den lilla damen varför de inte äter upp jordnötterna själva:

Hon svarar att det inte är möjligt på grund av deras gamla tänder. Det går inte att tugga med dem.
- Varför köper ni dem då? frågar han förbryllat.

Varpå den gamla damen svarar:
- Vi bara älskar chokladen runt dem!

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 18:46

Sedan mannen har blivit allergisk mot vår 10 år gamla Maja Gräddnos, önskar han att omplaceras / komma till ett nytt hem.

Kalle är 37 år gammal, törstig som en utter, och han både pruttar och snarkar när han sover.
Han vill helst inte ligga på sin filt på natten, utan i sängen, där han tar upp plats, så jag och Maja knappt får plats.
Passar bäst för människor som har erfarenhet av förhållanden tidigare, då han kan vara envis och försiktig med främlingar.
Är ibland aggressiv mot andra män, särskilt yngre, och passar bäst i ett " karl-i-huset hushåll ".
De flesta kvinnor går i allmänhet ihop bra med honom!
På grund av hans ålder, så trivs han bäst i soffan, och han är dålig på att till exempel dammsuga eller plöja fältet.
Håller sig mestadels hemma på gården, men kan springa iväg om han inte är kopplad, speciellt på helgerna.
Han kommer oftast tillbaka inom några dagar, antingen av sig själv, eller att någon ringer och ber dig att plocka upp honom för att han har bosatt sig där.

Ring / mejla om det skulle vara av intresse !

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 18:27

– Jag tänker inte gå i säng med någon man för
rän jag blir gift! 

– Utmärkt, ring mig när du har gift dig! 

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 18:25

– Hur gick det i skolan i dag, Olle? 

– Fint, jag fick beröm av fröken. Det var då 
hon frågade hur många ben en häst har. 

– Vad sa du då? 

– Tre. 

– Men en häst har väl inte tre ben? 

– Nä, men jag kom närmast.

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 15:21

Gamla tanten Andersson satt i sin stuga och kände sig lite ensam. Plötsligt knackade det på dörren och en liten gårdstomte kom in. Han tog av sig mössan och sa,”Som tack för att du har ställt ut gröt till mig i alla dessa år ska du få en önskan uppfylld. Vad önskar ni mest av allt?”

Fru Andersson tänkte en stund och svarade, ”Jag önskar att min gamla hankatt förvandlades till en ung stilig man.”

Vips så var katten borta och det satt en naken snygg ung man i hans ställe. Tomten nickade, satte på sig mössan och gick ut.

Den unge mannen tvinnade den eleganta mustasch hans morrhår förvandlats till och sa sedan, ”Nå, nu ångrar väl fru Andersson att ni skickade mig till veterinären den där gången!”

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 07:14

Idag när jag stod och skulle ta hissen ner kom det in en tjej med stora bröst. Jag kunde inte hejda mig utan stod där och glodde på dom. Hon tittar på mig och frågar om jag ville trycka på ett?? Minns inte riktigt vad som hände efter det men nu sitter man här med knäckt näsa och 2 blåklockor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards