Alla inlägg under november 2015

Av Doktor Stofil - 30 november 2015 17:00

Flickan i reception ringer in till direktören:
- Det är en man här som har en räkning med sig.
- Säg åt honom att jag inte är inne.
En stund senare passerar direktören reception och frågar hur mannen reagerade.
- Han sa att det inte gjorde någonting. Han skulle komma igen en annan dag när han hade vägarna förbi och betala räkningen.

Av Doktor Stofil - 30 november 2015 16:57

Sekreterare söker jobb.
Sedan lönefrågor, arbetstid och liknande praktiska detaljer avhandlats, frågar hon:
- Ja, och så vill jag ju gärna också veta lite om mina framtidsutsikter. Med andra ord - är direktören gift?

Av Doktor Stofil - 30 november 2015 14:27

Bondsonen Oscar var giftasvuxen och ville ha ett gott råd av sin far.
- Jag har tänkt fria till Olga i Katthult.
- Nej, se det går inte, jag är liksom far till henne, sa fadern
Efter ett par veckor återkommer sonen och säger:
- Nu har jag bestämt mig för Anna i Torp.
- Jag är ledsen, jag är far till henne med.. säger fadern.
Men då blandar sig mor i samtalet..
- Gift dig med vem du vill. Dig är han i alla fall inte far till.

Av Doktor Stofil - 30 november 2015 13:51

Ett gammalt par i 70-års åldern gick in på en restaurang för att äta middag.

Hovmästaren frågade var de vill sitta.

”Vad säger du Sockertopp, var vill du sitt vid fönstret eller vi pianot?” frågade gubben i sin fru.

”Jag sitter gärna vid fönstret, ” svarade frun och det gick och satte sig.

När de tittat menyn en stund kom kyparen fram och frågade vad de ville äta.

”Vad säger du Honungsängel, vill du äta soppa eller ska vi ta en biff?” frågade gubben sin hustru.

”Jag äter gärna soppa,” svarade frun.

”Och vad vill ni dricka” frågade kyparen.

”Jag dricker gärna en öl, Gullefjutt vad vill du dricka?

”Jag tar ett glas vin.” sa frun.

Och så där fortsatte det hela kvällen. Gubben kallade sin fru vid de allra vackraste smeknamnen som kyparen hade hört.

I slutet av kvällen när det paret skulle gå hem väntade gubben på att hans fru skulle komma tillbaka från toaletten.

Då passade kyparen på att gå fram och fråga, ”Efter 40 år kallar du fortfarande din fru för Sockertopp, älskling, min lilla dovhjort och så vidare. Du måste verkligen älska henne, vad är hemligheten?”

Gubben tittade sig snabbt omkring och svarade, ”Jag har glömt vad hon heter och jag törs fan inte fråga.”

Av Doktor Stofil - 30 november 2015 08:10

Charmören stod vid bardisken när det dök upp en ung snygg blondin.
- Var har du varit hela mitt liv? frågade han.
- Jag vet inte, men de första 30 åren var jag inte född ännu.

Av Doktor Stofil - 29 november 2015 13:43

Polisen går nu ut med en varning till alla män som frekvent besöker nattklubbar eller krogar att vara vaksamma när de blir bjudna på drinkar av kvinnor. Kvinnor använder nämligen en "date rape" - drog kallad "öl" för att kunna slå till mot intet ont anande män. Denna drog kommer i flytande form och finns tillgänglig nästan överallt.
"Öl" används av kvinnor för att enklare övertala hjälplösa manliga offer att följa med dem hem. Kvinnor behöver bara övertala en man att konsumera ett antal av dessa "öl" och sedan fråga honom om han vill följa med hem för lite oskyldig sex, en enkel teknik som lämnar de flesta män oförmögna att tacka nej.
Efter ett flertal "öl", kan män till och med komma att ha sex med oattraktiva kvinnor.
Effekterna av drogen är att män vaknar dagen efter med ett dåligt minne av natten, en hemsk huvudvärk och en svag känsla av att "nått hemskt har inträffat". Vissa män med extrem otur blir av med hela sitt livs besparingar i en fälla kallad "förhållande". I extrema fall har kvinnor ertappats med att fånga oskyldiga män under en lägre tid genom en bluff kallad "äktenskap".
Tydligen är män mycket mer mottagliga för denna typ av "bluffar" så fort "öl" serveras.
Skicka vidare denna varning till dina närmaste manliga vänner, har du eller någon man du känner fallit offer för denna hemska drog och de hemska kvinnor som utnyttjar den, var säker på en sak. Det finns manliga support organisationer i varje svensk stad där ni kan diskutera de hemska detaljerna av ditt möte med dessa rovdjurslystna kvinnor på ett öppet sätt med likasinnade män.

Av Doktor Stofil - 29 november 2015 10:35

Direktör Olsson var en sur chef. Men Magda var han bara sur emot en gång. Hon kom en halvtimme försent och han mötte henne i dörren med händerna i sidorna.
- Är det dags att komma nu, fröken Karlsson, sa han så att alla hörde.
Magda var inte särskilt mån om att sänka rösten när hon svarade:
- Skyll dig själv när du inte ställde om väckarklockan…

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards