Alla inlägg den 15 november 2015

Av Doktor Stofil - 15 november 2015 22:38

En ung man ville köpa en present till sin nya flickvän på hennes födelsedag.

Efter som de inte känt varandra särskilt länge, bestämde han sig efter noggrant övervägande för att ett par handskar borde vara det rätta, romantiskt men inte för personligt.

I sällskap med sin flickväns syster, gick han så till NK och köpte ett par vita handskar.

När hon ändå var där köpte systern ett par trosor till sig själv.

Under inslagningen av varorna, förväxlade affärsbiträdet dem så att systern fick handskarna och den unga mannen fick trosorna.

Utan att kontrollera innehållet sände den unge mannen gåvan till sin flickvän med följande rader:

"Jag valde dessa då jag märkte att du vanligtvis inte brukar ha några på dig när vi går ut på kvällarna."

Hade det inte varit för din syster skulle jag valt den längre modellen med knappar, men hon bär den korta som är enklare att ta av.

Dessa är i en delikat nyans men damen jag köpte dem från visade mig det par hon själv burit de senaste tre veckorna och de var obetydligt nedsmutsade.

Jag fick henne att prova på dina och de passade henne utmärkt.

Jag önskar att jag kunde vara där för att sätta på dem på dig för första gången, då det tveklöst kommer att vara andra händer som kommer i kontakt med dem innan jag får chans att träffa dig igen.

Kom ihåg att blåsa luft i dem innan du tar av dig dem och lägger undan dem, eftersom de av naturliga skäl kommer att bli fuktiga under användandet.

Tänk på hur många gånger jag kommer att kyssa dem under året.

Jag hoppas att du kommer ha dem på för mig på fredag kväll.

PS: Senaste mode är att bära dem nedvikta med lite päls synligt."

Av Doktor Stofil - 15 november 2015 19:30

En kvinna gick in en erotikaffär för att köpa en massageapparat.
”Vad kostar den där svarta?” frågade kvinnan.
”150 kronor,” svarade mannen bakom kassan.
”Okej, vad kostar den där röda?”
”Den kostar 250 kronor.”
”Okej, men vad kostar den stora i silver.”
”Jag är ledsen damen, men min kaffetermos är inte till salu!”

Av Doktor Stofil - 15 november 2015 15:43

Drömde inatt att Facebook inte fanns och att jag fick posta alla viktiga saker till mina kompisar. Det tog 3 dagar innan kusinerna fick veta att jag fikat och 4 dagar innan mina vänner fick reda på att jag skulle se på TV och ett brev blev försenat så först efter 6 dagar fick min familj reda på att jag bäddat rent i sängarna. Fy fan vilken otäck dröm!!!

Av Doktor Stofil - 15 november 2015 11:16

En man satt på en parkbänk och grät högljutt.
– Vad är det med er?” frågade en parkvakt som gick förbi.
– Jag är nygift.
– Det är väl inget att gråta över i er ålder. Är hon gammal, ful och elak?
– Nej, hon är tjugofyra år, vacker och snällast i världen.
– Har hon kanske lurat av er alla pengar?
– Nej, hon har egen förmögenhet och spenderar allt på mig. Jag får den godaste maten, de bästa vinerna och jag får älska så mycket jag vill.
– Då måste ni ju vara en lycklig man. Vad sitter ni då här och gråter för?
– Jag hittar inte hem.

Av Doktor Stofil - 15 november 2015 09:23

Jag körde till fullsatt parkeringsplats vid den lokala köpcentret och rullade ner ett bilfönster att kontrollera att min hund hade frisk luft. Hunden var ivrig att följa med där den satt i baksätet och jag sa till hunden att den måste stanna där. Jag gick sakta bakåt och pekade med fingret på bilen och sa med eftertryck:
- Nu stannar du där! Hör du mig? Stanna! Stanna!

Föraren av en närliggande bil, en vacker blond ung dam, gav mig en konstig blick och sa:
- Varför drar du inte bara i handbromsen?

Av Doktor Stofil - 15 november 2015 09:19

John hade suttit på krogen och tagit sig ett par rejäla supar och kände att det var dags att gå hem. Det visade sig vara svårare än han trott, för gång på gång stöp han i backen.
- Jag ligger väl här en stund, sa John för sig själv och tänkte att det blir nog bättre om en stund.
Efter en halvtimme testade han igen, men benen bar inte, så han kröp ut på gatan för att kanske skulle den friska luften se till att han nyktrade till lite. Men inte! Då han stöp ännu en gång.
- Äsch va faan, jag kryper väl hem, tänkte John.
Väl hemma gjorde han ett nytt tappert försök att resa sig, men han dråsade rakt in på hallmattan.
Så det blev att krypa i säng. Som tur var så sov hans fru och märkte ingenting.
Dagen efter frågade hon:
- Blev det många groggar på krogen igår?
- Oh nej! Jag åt bara en bit mat och tog en öl, svarade John. Hur så?
- De ringde från krogen och undrade när du tänker hämta din rullstol...

Av Doktor Stofil - 15 november 2015 09:09

Ett par skulle på maskerad och frun hade köpt dräkterna.
- Åhh min älskling den här dräkten är såå fantastisk, du är en klippa.
Precis innan får frun migrän och ber mannen gå själv, tråkigt säger han men går till festen.

Senare på kvällen släpper huvudvärken och hon bestämmer sig för att gå samtidigt som hon kan kolla hur han beter sig när inte hon är med detta är ju enkelt tänker hon för han har ju inte sett min dräkt.
Mycket riktigt mannen kladdar på alla kvinnor och hon vill se hur långt han går så hon går fram och han drar på stort och bjuder på drinkar och det hela slutar i baksätet på en bil med allt vad kan tänkas i sex.

Strax innan festen är slut smiter hon hem o lägger sig. Mannen kommer hem och hon frågar hur festen var.
-Du vet ju att jag har tråkigt utan dig, så jag och några grabbar gick ut i garaget och spelade poker hela kvällen.
-Jaha och din "fantastiska" dräkt då, säger hon sarkastiskt.

-Jo den lånade jag ut till din bror och han verkar ha haft en helkväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards