Direktlänk till inlägg 4 mars 2016

Försök igen

Av Doktor Stofil - 4 mars 2016 07:30

Dottern är med barn och fadern blir rasande.
-"Vem är svinet? Jag kräver att få veta. Du måste berätta om det inträffade för din far."
När tjejen äntligen fick ett ögonblick för sig själv så ringde hon ett samtal.
En halvtimme senare så anländer en sprillans ny Ferrari utanför deras hus.
En stilig och välklädd man i lämplig ålder kliver ur bilen och går fram till dörren.
Han ringer på och blir insläppt till vardagsrummet där fadern, modern och dottern tar emot honom.
-"God dag," säger han. "Er dotter har informerat mig om problemet.
Jag kan tyvärr inte gifta mig med henne pga privata familjära skäl men jag
är villig att ta mitt ansvar för att vidta lämpliga åtgärder."
-"Om hon föder en flicka," fortsätter han, "så skänker jag henne tre av
mina butiker, två av mina bekväma lägenheter, en strandvilla samt gör en
påfyllning av hennes bankkonto med femhundratusen dollar."
-"Om hon föder en pojke, så skänker jag henne två av mina fabriker samt
gör en påfyllning av hennes bankkonto med femhundratusen dollar."
-"Om hon föder tvillingar så får var och en av dem en fabrik samt
tvåhundrafemtiotusen dollar."
-"Om hon av någon anledning skulle råka ut för en ofrivillig abort..."
I det ögonblicket blir han omilt avbruten av fadern som suttit knäpp tyst under hela samtalet och som då lägger sin hand på mannens axel och säger:

-"Då SÄTTER du på henne igen..."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Doktor Stofil - 4 mars 2016 15:00

Ett par är på sin första dejt. De sitter och hånglar i en bil några mil utanför stan. Det börjar gå hett till när tjejen plötsligt säger: ''Jag skulle förstås ha berättat det innan, men jag är prostituerad. Om du vill ha sex kostar det 750 kr''. Ma...

Av Doktor Stofil - 4 mars 2016 14:52

Gittan hade varit på ett riktigt party och tog oförståndigt bilen till jobbet dagen efter. Naturligtvis blev hon stoppad i en poliskontroll och blev ombedd att blåsa. - Ja det må jag säga sa polisen och studerade blåsan, ni måste ha fått i er ett par...

Av Doktor Stofil - 4 mars 2016 07:46

Lasse är kroppsbyggare och går på krogen för att spänna sig en kväll. Där träffar han Maggan som följer med honom hem lite senare på kvällen. Han tar av sig tröjan och Maggan utbrister: - Åh, vilka imponerande bröstmuskler du har! - Det är 500 kilo ...

Av Doktor Stofil - 4 mars 2016 07:42

En norrlänning som hade varit fast på en öde ö satt på stranden och tittade ut över havet som vanligt. Då plötsligt såg han en prick på horisonten. Han tänkte för sig själv, ”Det är i alla fall inte ett skepp det där.” I takt med att at...

Av Doktor Stofil - 3 mars 2016 16:00

Birgitta 19 år är på sin första större middag och blir placerad med en medelålders akademiker. - Vad jobbar du med då? frågar Birgitta för att inleda samtalet. - Jag är professor. - De menar’u inte, professor i vad då? - I historia. - Vad festl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards