Alla inlägg den 8 november 2015

Av Doktor Stofil - 8 november 2015 16:37

Jonas hade träffat en snygg brud på krogen och försökte desperat få till det med henne.

– Kan du inte följa med mig in på dass och suga av mig?

– Inte en chans, svarade bruden.

– Det är nog lika bra det, min kuk har en varningstext: ”varning för kvävning”, sa Jonas surt.

– Det är väl det de brukar sätta på små föremål…

Av Doktor Stofil - 8 november 2015 16:36

Barnen hade kommit tillbaka från sommarlovet och när lärarinnan stod och skrev på tavlan säger lille Fredde:
- Har du rakat dig under armen fröken?
Fröken blev störtförbannad och säger åt Fredde att han inte har med det att göra och att han ska gå hem och inte komma tillbaks förrän i morgon.
Nästa dag ska barnen ha geografi och lärarinnan sträcker upp vänster arm för att dra ner kartan.
Lille Fredde säger då: - Har du rakat dig under andra armen också?

Fröken blev störtförbannad och säger åt Fredde att han inte har med det att göra och att han ska gå hem och inte komma tillbaks förrän nästa måndag.
Nästa måndag står lärarinnan där igen och skriver på tavlan varvid hon råkar tappa kritan och böjer sig ner för att ta upp den.
Då reser sig Fredde och säger: - Du, jag går hem nu och kommer tillbaks efter jul!

Av Doktor Stofil - 8 november 2015 16:34

En man snackade med en kompis om vad han skulle ge sin fru till födelsedagspresent.

- Vad ska man ge till någon som har allt och har råd att köpa exakt vad hon vill?
Hans vän sa:
- Varför inte göra ett presentkort där du skriver att hon kan få två timmars bra sex på vilket sätt hon vill? Hon kommer säkert att bli glad.

Mannen tog sin väns råd och gjorde ett presentkort.
Nästa dag träffade han sin vän.
- Nå, tog du mitt råd? Gillade hon presentkortet? sa kompisen.

Mannen svarade:
- Hon älskade det. Hon hoppade upp och ner, tackade mig, kysste mig på munnen, sprang ut genom dörren och skrek:
- Ses om två timmar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards