Alla inlägg den 24 november 2015

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 19:01

En busschaufför kör en buss fullastad med pensionärer längs en motorväg när en gammal dam kommer fram och knackar honom på axeln.

Hon erbjuder honom en hand full med jordnötter, vilken han tacksamt äter upp.

Efter ca. 15 minuter kommer hon återigen och knackar honom på axeln, och hon ger honom ännu en näve jordnötter.

Hon upprepar det här åtta gånger.

När hon kommer för nionde gången frågar han den lilla damen varför de inte äter upp jordnötterna själva:

Hon svarar att det inte är möjligt på grund av deras gamla tänder. Det går inte att tugga med dem.
- Varför köper ni dem då? frågar han förbryllat.

Varpå den gamla damen svarar:
- Vi bara älskar chokladen runt dem!

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 18:46

Sedan mannen har blivit allergisk mot vår 10 år gamla Maja Gräddnos, önskar han att omplaceras / komma till ett nytt hem.

Kalle är 37 år gammal, törstig som en utter, och han både pruttar och snarkar när han sover.
Han vill helst inte ligga på sin filt på natten, utan i sängen, där han tar upp plats, så jag och Maja knappt får plats.
Passar bäst för människor som har erfarenhet av förhållanden tidigare, då han kan vara envis och försiktig med främlingar.
Är ibland aggressiv mot andra män, särskilt yngre, och passar bäst i ett " karl-i-huset hushåll ".
De flesta kvinnor går i allmänhet ihop bra med honom!
På grund av hans ålder, så trivs han bäst i soffan, och han är dålig på att till exempel dammsuga eller plöja fältet.
Håller sig mestadels hemma på gården, men kan springa iväg om han inte är kopplad, speciellt på helgerna.
Han kommer oftast tillbaka inom några dagar, antingen av sig själv, eller att någon ringer och ber dig att plocka upp honom för att han har bosatt sig där.

Ring / mejla om det skulle vara av intresse !

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 18:27

– Jag tänker inte gå i säng med någon man för
rän jag blir gift! 

– Utmärkt, ring mig när du har gift dig! 

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 18:25

– Hur gick det i skolan i dag, Olle? 

– Fint, jag fick beröm av fröken. Det var då 
hon frågade hur många ben en häst har. 

– Vad sa du då? 

– Tre. 

– Men en häst har väl inte tre ben? 

– Nä, men jag kom närmast.

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 15:21

Gamla tanten Andersson satt i sin stuga och kände sig lite ensam. Plötsligt knackade det på dörren och en liten gårdstomte kom in. Han tog av sig mössan och sa,”Som tack för att du har ställt ut gröt till mig i alla dessa år ska du få en önskan uppfylld. Vad önskar ni mest av allt?”

Fru Andersson tänkte en stund och svarade, ”Jag önskar att min gamla hankatt förvandlades till en ung stilig man.”

Vips så var katten borta och det satt en naken snygg ung man i hans ställe. Tomten nickade, satte på sig mössan och gick ut.

Den unge mannen tvinnade den eleganta mustasch hans morrhår förvandlats till och sa sedan, ”Nå, nu ångrar väl fru Andersson att ni skickade mig till veterinären den där gången!”

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 07:14

Idag när jag stod och skulle ta hissen ner kom det in en tjej med stora bröst. Jag kunde inte hejda mig utan stod där och glodde på dom. Hon tittar på mig och frågar om jag ville trycka på ett?? Minns inte riktigt vad som hände efter det men nu sitter man här med knäckt näsa och 2 blåklockor...

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 06:58

Under ronden på ett sjukhus stannar läkarna vid en säng och en läkare läser journalen:
- Högerarm bruten, näsan krossad, käken spräckt, vänsterben bruten, skärskador på penis och baken sönderbränd.
Efter en kort tystnad kunde inte läkaren låta bli att fråga:
- Hur gick det där till?
Mannen började berätta:
- Det började inatt med att jag blev törstig. Jag gick till köket och hämtade ett glas vatten. På väg tillbaka till sovrummet startade ett billarm utanför så jag går till fönstret för att titta ut. När jag står där och häver mig på tårna för att se ut kör min hund upp sin kalla nos i mitt skrev. Jag tappar glaset så illa att det går sönder mot fönsterbrädan och sedan träffar pitten som börjar blöda. Jag går in på toaletten och letar efter något att göra rent såret med. Det fanns bara kemisk ren bensin så det fick duga. Efter rengjort den slängde jag alla bomull i toaletten.
När jag ändå satt där rökte jag en cigarett när jag sedan slängde fimpen i toaletten, small det. Jag kvicknade till lite senare på hallgolvet. Jag tittade tillbaka mot toaletten som brann och såg att det var ett stort hål i dörren. Efter viss möda lyckades jag larma brandkår och ambulans. När ambulans personalen sedan bar ner mig för trappan frågade en av dem vad som hänt?
När jag berättade började de skratta så att de tappade mig i trappan.

Av Doktor Stofil - 24 november 2015 06:55

Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:
- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat?
Hon svarar:
- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards