Alla inlägg under november 2015

Av Doktor Stofil - 13 november 2015 09:09

Roger left for work on Friday 13th morning. Friday was payday, so instead of going home, he stayed out the entire weekend partying with the boys and spending his entire pay packet.

Finally, Roger appeared at home on Sunday night, and obviously he was confronted by his angry wife, Martha who castigated Roger for nearly two hours with a tirade befitting his actions.  Finally, Martha stopped the nagging and said to Roger, 'How would you like it if you didn't see me for two or three days?'

Roger replied grimly, 'That would be fine with me.'

Monday went by and he didn't see his Martha. Tuesday and Wednesday came and went with the same results.

On Thursday, the swelling went down just enough so that Roger he could see Martha a little out of the corner of his left eye.

Av Doktor Stofil - 11 november 2015 23:04

Kalle sitter och äter frukost då hans fru kommer inrusande och smäller till honom med en kastrull.

"AJ! Varför gör du så?" frågar han henne.

"Jo, det skall jag berätta för dig! Jag hittade en lapp i din ficka med namnet Josefin på!" skrek frun ilsket.

"Men älskling, jag var ju på kapplöpning i helgen och Josefin är namnet på hästen som jag satsade på." förklarade Kalle.

Frun trodde honom och bad om ursäkt. Tre veckor senare sitter han återigen och äter frukost i lugn och ro då frun kommer inrusande i köket och ger honom ett våldsamt slag i huvudet med stekpannan.

"AJ! Vad är det nu? Varför gjorde du så?" undrar Kalle och gnider sig i huvudet.

"Jo, det skall jag berätta för dig! Din häst ringde!"

Av Doktor Stofil - 9 november 2015 18:47

 

Av Doktor Stofil - 9 november 2015 18:39

Prästen till konfirmanderna: 

– Vad är det första man måste göra för att få
 syndernas förlåtelse? 

– Synda, pastorn!

Av Doktor Stofil - 9 november 2015 18:39

– Pappa, kan vi inte få en hund till jul?

– Nej, du får nöja dig med skinkan som vanlig
t...! 

Av Doktor Stofil - 9 november 2015 18:37

Ragnar kom inrusande på apoteket: 

– Har ni något medel som stoppar hicka innan 
jag blir helt vansinnig? 

Apotekaren steg fram och ger Ragnar en kraftig örf
il: 

– Förlåt, men det bästa medlet mot hicka är e
n chock, det hoppas jag ni fick nu? 

– Jo tack, men det är min fru som hickar!

Av Doktor Stofil - 9 november 2015 18:36

Lille Torbjörn kom hem från skolan och berättade a
tt fröken frågat om han hade något syskon som ocks
å skulle börja skolan.

Mamman: -Och vad sade fröken när du berättade att du var en
da barnet?

-Hon bara suckade och sade ”tack gode gud för det!”

Av Doktor Stofil - 8 november 2015 16:37

Jonas hade träffat en snygg brud på krogen och försökte desperat få till det med henne.

– Kan du inte följa med mig in på dass och suga av mig?

– Inte en chans, svarade bruden.

– Det är nog lika bra det, min kuk har en varningstext: ”varning för kvävning”, sa Jonas surt.

– Det är väl det de brukar sätta på små föremål…

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards