Alla inlägg den 30 december 2015

Av Doktor Stofil - 30 december 2015 09:49

En man kom in på ett vandrarhem i en liten stad mitt i natten. Ägaren sa beklagande: 

- Tyvärr, vi har inga rum lediga. 

- Ni måste ha någonting! En extrasäng var som helst duger åt mig! bönade den resande mannen.
Ägaren tänkte en liten stund, sedan sa han:

- Om jag tänker efter har vi en säng över, men det är i ett rum där du knappast kommer att kunna sova en blund. Du måste dela det med en man som snarkar så taket lyfter sej! Alla som sovit i närheten av honom klagar dagen efter. 

- Det spelar ingen roll, jag tar det! sa mannen.

Nästa morgon kom han ned till frukostsalen fräsch och utvilad.

- Så du hade inga problem med snarkaren? frågade ägaren förvånat.

- Nej, inga problem alls. När vi skulle gå och lägga oss lutade jag mej över honom, såg djupt in i hans ögon, klappade honom ömt på kinden och sa: "Sov gott, läckerbit!" Sedan höll han sig vaken och höll ett öga på mig hela natten...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards