Alla inlägg den 21 december 2015

Av Doktor Stofil - 21 december 2015 14:40

En präst, en lärare, en hockeyspelare, en scout och en partiledare befann sig i ett flygplan som höll på att störta och det fanns bara fyra fallskärmar för dem att dela på.
Läraren slet snabbt åt sig en fallskärm med orden:
- Jag är utsedd till årets bästa lärare så min skola och mina elever behöver mig!
Och så hoppade han.
Hockeyproffset var näst snabbast med att sno åt sig en fallskärm och hann säga:
- Jag har blivit utsedd till bästa spelare två år i rad så mitt lag och mina fans behöver mig! innan han också hoppade ut ur planet.
Jimmie Åkesson var snabbt framme och tog den tredje fallskärmen, tittade på prästen och studenten och sa:
- Jag är Sveriges intelligentaste och smartaste person och mitt land behöver mig! och hoppade sedan ut.
Prästen tittade på scouten och sa:
- Jag är en gammal man och du har hela livet framför dig, så ta den sista fallskärmen du.
- Ingen fara, sa pojken. Det finns en fallskärm till oss var, för Sveriges intelligentaste och smartaste person tog nyss min fjällräven-ryggsäck.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards