Alla inlägg den 20 december 2015

Av Doktor Stofil - 20 december 2015 15:56

En gammal farbror går till doktorn för att han har fått en ny hörapparat och dom skulle se hur det hade funkat åt honom.
- Nå hur funkar apparaten åt dig?
- Mycket bra!
- Har släkten märkt av den?
- Nej, jag har inte berättat någonting för dem ännu. Men jag har fått skriva om testamentet 3 gånger redan.

Av Doktor Stofil - 20 december 2015 15:01

Jag har aldrig förstått varför kvinnor gillar katter så mycket.


Katter är självständiga, de lyssnar inte, de kommer inte när man ropar och när de varit ute hela natten så kommer de hem och bara vill ha mat, för att sedan vilja vara ifred och sova.


Med andra ord: allt de hatar i män älskar de hos en katt!

Av Doktor Stofil - 20 december 2015 14:22

Städtips inför julhelgen:
Om du har stökigt hemma, gör så här:

1. Skapa en ny mapp på datorn.

......2. Ge mappen namnet "Stöket i lägenheten/huset."

3. Gå och ta ett glas vin

4. Högerklicka för att ta bort mappen.

5. Datorn kommer då att fråga:
”Vill du ta bort Stöket i lägenheten/huset permanent?"

6. Klicka på JA - knappen.

7. Lägg fötterna på bordet, drick ditt vin och bara NJUT!!!

Av Doktor Stofil - 20 december 2015 11:39

En kvinna ringde för att göra en bokning:
- Jag vill åka till Hippopotamus, New York.
Jag frågade:
- Är du säker på att staden heter så?
Kunden:
- Jaaa.
Efter att ha letat ett ta kom jag tillbaka och sa:
- Tyvärr, jag har slagit upp alla flygplatskoder i landet och jag kan inte hitta Hippopotamus någonstans.
Kunden:
- Kom igen, alla vet var det är. Kolla kartan igen...
Jag tog fram en karta över delstaten New York och sa efter ett tag:
- Menar du Buffalo?
Kunden:
- Just det Jag visste att det var ett stort djur...

Av Doktor Stofil - 20 december 2015 11:25

En blondin ringer till sin pojkvän och säger:
"Kan du komma över och hjälpa mig. Jag har ett jättepussel. Och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag ska göra."
Hennes pojkvän frågar: "Vad ska det bli när det är färdigt då?"
Blondinen säger: "Enligt bilden på lådan så ska det bli en tupp"
Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne.
Hon släpper in honom och visar honom alla pusselbitarna på bordet.
Han tittar på bitarna en stund.
Sen tittar han på lådan.

Sen säger han:
"För det första, det spelar ingen roll vad vi gör. Vi kommer aldrig att kunna sätta ihop de här bitarna till något som liknar en tupp."

Han tar hennes hand och fortsätter:
"Nu tar vi en kopp kaffe och sen..." Han suckar. "... sen stoppar vi tillbaka alla Corn Flakes i lådan igen."

Av Doktor Stofil - 20 december 2015 10:22

Efter en MYCKET tröttsam dag, sätter sig en kvinnlig pendlare tyst ner på sätet och blundar och försöker få en tupplur.
När tåget rullar ut från stationen, tar killen som sitter bredvid henne fram sin mobiltelefon och började tala med hög röst:
- "Hej, älskling. Här är Eric. Jag är på tåget." - "Ja, jag vet att klockan är halv sju och inte halv fem, men jag hade ett långt möte."... - "Nej , älskling, inte med den blonda från finansministeriet. Det var chefen." - "Nej, älskling, du är den enda i mitt liv, självklart, jag är så säker på det, jag svär."
Femton minuter senare, sitter han fortfarande och pratar högljutt
- fortfarande samma ämne.
Nu hade den kvinnliga pendlaren fått nog, hon lutar sig fram till honom och säger nära telefonen:
- "Eric! Lägg på nu och kom tillbaka till sängen, det är kallt här."
Eric använder inte sin mobiltelefon offentligt längre..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards