Alla inlägg under oktober 2015

Av Doktor Stofil - 30 oktober 2015 09:49

 

Av Doktor Stofil - 30 oktober 2015 09:47

Det gifta paret var ute och gjorde i ordning trädgården inför sommaren. Maken rengjorde grillen och frun stod med huvudet nere i blomrabatten. Mannen säger då: “Din ända är nästan lika bred som grillen!”

Frun säger ingenting utan ignorerar hans kommentar.

Lite senare tar maken måttbandet och mäter grillen. Sen går han och ställer sig bakom frun, mäter hennes ända och utropar: “Jösses, den ÄR lika bred som grillen!”

Frun fortsätter att ignorera hans uttalanden.

Senare samma kväll, när paret hade gått och lagt sig, känner mannen hur andan faller på och han lägger sig närmare frun och börjar krama henne. Kvinnan tittar trött på honom och säger lugnt: “Om du tror att jag tänker sätta igång grillen för en liten prinskorv så tror du fel.”

Av Doktor Stofil - 30 oktober 2015 09:46

En man hörde på radion att det var en bil som körde i fel riktning på motorvägen ut mot Arlanda. Han visste att hans fru var på väg just åt det hållet så han ringde till hennes mobiltelefon och skrek hysteriskt:

- Älskling, akta dig! Det är en bil som åker i fel körriktning på motorvägen.

Frun svarade:

- Jag vet, och det är inte bara en bil! Det är hundratals!

Av Doktor Stofil - 30 oktober 2015 09:04

Härmed varnas Ni för ett lurendrejeri som har inträffat flera gånger sista tiden.
Detta hände mig utanför Biltema, och det kan hända dig också!


Så här fungerar tricket:


Två unga vackra tjejer i 18-års ålder kommer fram till din bil under tiden du packar in varor i kofferten.
De börjar putsa din vindruta, samtidigt som de kråmar sig mot bilen så att deras bröst håller på att hoppa ur den minimala T-shirten under den öppna jackan!
När du därefter erbjuder dem en slant för deras insats så avböjer de. Istället ber de om lift till stan.
Du säger självfallet ja och de hoppar in.
När ni så lämnar parkeringsplatsen, börjar de ha sex med varandra i baksätet. Därefter kryper en av dem över till passagerarsätet och börjar tillfredställa dig oralt, medan den andra stjäl din plånbok.
Min plånbok blev på detta vis stulen förra torsdagen, samt i måndags och två gånger på tisdagen, sedan en gång i onsdags och igår så var det dags igen.


-SÅ VAR UPPMÄRKSAMMA!!!

Av Doktor Stofil - 29 oktober 2015 18:33

Kal kommer gående på Masthuggskajen och får syn på en man som ligger ute i älven och ropar på hjälp.
Kal:
- Vad skriker du för?
Mannen:
- Jag kan inte simma!
Kal:
- Det kan inte jag heller, men inte fan skriker jag för det..
.

Av Doktor Stofil - 27 oktober 2015 18:45

 

Av Doktor Stofil - 27 oktober 2015 17:48

 

Av Doktor Stofil - 27 oktober 2015 17:46

En tandläkare lade märke till att han nästa patient, en gammal dam, var väldigt nervös så han bestämde sig för att dra ett litet skämt undertiden han satte på sig sina handskar.
”Vet du hur de tillverkar de här handskarna?” frågade han.
”Nej, det har jag ingen aningen om,” svarade tanten.
”Jo,” fortsatte han, ”det finns en byggnad i Mexico med en stor tank latex och arbetare med alla olika storlekar på händerna går fram till tanken, doppar händerna, låter dem torka och sedan skalar de av handskarna försiktigt och lägger dem i lådan med rätt storlek.”
Tanten rörde inte en min.
Nåja, jag försökte i alla fall tänkte tandläkaren och fortsatte jobba.
Fem minuter senare började tanten helt plötsligt gapskratta mitt under ett ingrepp.
”Vad i all världen är så roligt?” frågade tandläkaren.
”Jag föreställde mig just hur kondomer blir tillverkade!”

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards