Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Doktor Stofil - 22 januari 2016 08:56

En man kommer in på puben och beställer en öl. När han har druckit upp den tittar han ner i skjortfickan och beställer sen en ny öl. När han har hällt i sig den tittar han ner i fickan igen och beställer ännu en öl.
Detta upprepar sig ytterligare sju gånger innan bartendern är så nyfiken så han inte kan låta bli att fråga:
- Varför kollar du i skjortfickan hela tiden?
- Jag har ett kort på min fru där. När hon har blivit snygg är det dags att gå hem.

Av Doktor Stofil - 22 januari 2016 08:52

Fy fan..... jag HATAR hästar!!!

Jag skall aldrig mer rida på en häst!!! Jag höll seriöst på att dö.

Hästen flippa fullständig........ Klamra mig fast och skrek som en galning...

Hjärtligt tack till Securitas-vakten i butiken som snabbt insåg allvaret i situationen och sprang fram & drog ut kontakten...

Av Doktor Stofil - 22 januari 2016 08:47


Kommer ut ur butiken, står vid bilen utanför och ser en annan bil komma seglandes på blankisen och krascha in i stötfångaren bak med en hög smäll! Ut tumlar en ung grabb som övningskörde och en nervös storebror.... Jag frågade om det gick bra med dem och de erbjöd sig nervöst att betala för skadan på bilen där och då - utan försäkringsbolag och polis, etc. Jag sa med förståelse att det går att ordna och de insisterade på att betala 2000 kronor. Storebror sprang bort till bankomaten, hämtade ut pengar, tog mej i handen och sa att jag var en fantastisk människa, en verkligt god människa som det finns alltför få av. Sen körde de lättade och glada iväg. 

Jaja, kul och underlig upplevelse... Men jag undrar fortfarande vem som ägde bilen som blev påkörd???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards